lördag 24 november 2012

Idag är jag arg!!

Då vänner sviker blir man heligt förbenad!!
Hade bloggat om vad Muslimer gör och blev påhoppad av en massa människor från kyrkan om just detta.
Jag trodde i min enfald att man var kristen när man gick i kyrkan. Och enade,men ack vad jag bedrog mej!!
Där finns synd upp över mina öron!!
Är nu förtvivlad och helt vilsen!!
Vill inte vara med längre!!
Nu lägger jag ner allt. Vill ej ha med dem att göra!!
Först ska man va si och så sen halshugger dom dej då du säger att muslimer är ett pack!
Hatar ,hatar mördar och kallar det heder!!
De säger om judarna att de är grisar,apor osv...!
Nog är det så man kan gå i luften,eller hur!!?
Jesus var Jude!!
Jag blev det då jag blev kristen,inympad i fikonträdet!!
Så borde väl även de se det?
Kommentera gärna men snällt!! orkar ej mer nu.
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar